Rayonverenigingen

De groei van de Vereinigte Hagel in de afgelopen jaren leidde ertoe dat er twee rayonverenigingen zijn opgericht, één voor het noorden en één voor het zuiden van Nederland. Gekozen bij de eerste bijeenkomsten zijn een voorzitter, vicevoorzitter en tevens afgevaardigde voor de algemene vergadering van afgevaardigden. Beide verenigingen houden jaarlijks een vergadering, tijdens deze bijeenkomsten worden de bedrijfsresultaten besproken en een vooruitblik gegeven op het nieuwe jaar. Alle leden van Vereinigte Hagel zijn hierbij altijd van harte welkom. Niet alleen de mogelijkheid om op de hoogte te zijn van Vereinigte Hagel maar ook zijn er interessante lezingen van gastsprekers over politiek, landbouwontwikkelingen of andere actuele thema´s. Zo is de welbekende weerpresentator van het NOS Journaal de heer Ir. Gerrit Hiemstra al eens wezen spreken maar ook sprekers over veranderingen in het GLB landbouw beleid.

Bij onze volgende ledenvergadering komt u toch ook?

Voor Nederland Noord:

• Voorzitter en afgevaardigde: J.A. Smid uit Dalerpeel